25 Eylül 2012 Salı

Selanik'te gunluk guneslik bir pazar ve Yelda'nin yeni dukkani

Oncelikle her birinize  teker teker tesekkur etmeliyim.

Ne kadar yuksek bir enerji gondermissiniz ki pazar gunu kermeste piril piril bir hava vardi .Gunesten korunmak icin plaj semsiyesi bile actik. :)

Mis gibi bir hava, bol yesillik, sansimiza da  iyi yerden masa verdiler . Daha ne isteriz ki?


Basta Sayin Selanik Muavin Konsolosumuz Aysun Hanim  olmak uzere  Selanik'teki sevgili dostlarimiz Seda,Yelda , Bihter, Arzu, Demet, Gorkem, Yasemin, Yelda, Nur,Talar aileleriyle birlikte   Bahar'i ve beni yalniz birakmadilar. Bulusup hasret giderdik.Tekrar tesekkur ederiz..

Simdi kermesten bir kac enstantane :




Genellikle salyangozlar yagmur sonrasini sevse de bizimkiler  gunesin keyfini cikartiyor.


Yan komsunun askisina da bir cilek kondurduk..


Gunes ve temiz hava bizi carpmis olmali ki eve dondugumuzde baygin haldeydik. Hazir Selanik'te iken ertesi gun Ataturk Evi'nin yan tarafinda hediyelik esya magazasi olan arkadasim Yelda'ya ugradim. Yelda'nin daha once kutu gibi ufacik bir dukkani vardi. Bu yaz yan taraftaki daha buyuk bir dukkana tasindi. Hem daha ferah, hem cok daha guzel bir dukkan. Kedisever arkadasimin bu yeni dukkanina coktan bir sokak kedisi alismis bile. 


Ayni zamanda bir nevi fahri "tourism information office  "olan arkadasimin dukkanini Turkiye'den gelip ziyaret edecekler  icin adres vereyim : Smyrni Turistik Hediyelik Esya. Ag. Dimitriou 153.  Benden selam soylemeyi de unutmayin :)

Onumuzde Atina'da katilmak istedigim baska bir kermes ve arada elimde bir kac siparis daha var. Sonrasinda alisveris merkezinde corner kurulumu, atolyenin hizlandirilmasi ve yilbasi hazirliklarini da unutmayalim. Aslinda bu siralamaya girecek baska bir sey daha var ama o da baska bir yaziya kalsin.

Bunlara girismeden  bu sabah ayagimin tozuyla  biber ve patlicanlari kozledim, recetesini Beste'den aldigim  domates recelini pisirdim ve kulagini da bir guzel cinlattim. Simdi kavanozlarda sogumaktalar. 

Tadi mi ? Nefissss...


10 yorum:

  1. HABERLER SÜPER DİLOŞ, VERİMLİ GEÇMESİNE ÇOOOK SEVİNDİM! (BİR ARA TELEFONLAŞALIM, ANLATACAKLARIM VAR =))

    YanıtlaSil
  2. Sagol sekerim aksam arayayim seni hemen merakliyim biliyosun :)

    YanıtlaSil
  3. Bana da anlatiiiin :-))))

    Herseyin yolunda gitmesine cok sevindim bu arada, haydi bakalim bu sans oburlerine de yetisir...

    YanıtlaSil
  4. Soylemem bana ne :)) Basak vallahi ne kuvvetli nefesleriniz varmis bos yere harcamayin.

    YanıtlaSil
  5. bana da anlatin:=) piril piril bir post be free'yi gormemistim çok begendim:=) kedide var postta bundan iyisi can sagligi:=)

    YanıtlaSil
  6. Ozlem anlatsin bana ne :) Beste'cim be free'yi ben de cok begeniyorum. ( aslinda ben yaptigim her seyi begenerek yapiyorum. Mesela prensesli kasnak satildi cok da seker birisi aldi ama sanki satarken biraz kiskandim :)) Ha bu arada su anda elimde senin sonbahar yastiklari var onlari isliyorum.. Yani bu demektir ki posta kutun yakinda kocaman biseyle dolacak.

    YanıtlaSil
  7. El emegi goz nuru kolay yapilmiyor, kolay verilmiyor :-)))

    Ben yakinda ufurukculuge baslasam olur heralde, simdi ozlem uzerinde calisiyorum, bakalim ne olacak, olursa biseyler kesin online ufurmeye baslarim :-))))))))

    YanıtlaSil
  8. Ufur Basak ufur :) Ozlem uzerinde sonuclari gorur gormez bilgi bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
  9. Cok güzel bir kermesmis:)
    Belki yolumuz düser diye adresi de aldim, tesekkürler:)

    YanıtlaSil
  10. Kermes o adreste yilda bir yapiliyor ama biz her daim Iskece'deyiz , bekleriz..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...