16 Eylül 2012 Pazar

Vaftiz toreninin isimsiz bebeleri.

Gorusmeyeli ben   6 gece boyunca uykusuz kaldim, parmaklarim dikis ignesi tutmaktan yoruldu, gozler ince misinayi goremez oldu ama en sonunda  bu kizlari ortaya cikartmayi basarabildim.



 Her biri teker teker elde islendi, kupeler kolyeler takildi, boylarina uygun basma kumasindan entariler kesildi..

Sonra onlari Selanik'e yolladim, Baharoula anahtarlik halkalarini takti, tullerine sekerlerini sardi. Suslenip puslenip masada yerlerini aldilar. Tabii ki yalniz degiller erkek arkadaslari da var. Onlarin fotograflari da birkac gune kadar burada yerini alacak.

Malum vaftiz toreni isim toreni. Ben de bu kizlara bir isim vereyim dedim. Bir tanesinin ismini Ilkay buldu. Cok sevdigi bir teyzenin ismini koyduk. Kizil sacliya ben Lola dedim, Sare Hanim bir tanesini Nazik Hanim diye  cagirdi. Ama hala isimsiz olanlari var. Yani fikirlere acigim haberiniz olsun.

                                                  Simdi sirayla Makbule Teyze,


Nazik Hanim,



                                             "Kos Lola Kos" filmine ithafen Lola,


Vilma,




Simdii bu iki tazeye isim ariyoruz demistim ama isim bulundu. Bunun adi Gonca,


Bu kizcenin adi da Betty oldu :)





13 yorum:

  1. ooo en sevdiğim isimsiz kalmış :)) adı Gonca olsun n'olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur tabi neden olmasin. Yalniz Hale bir tanesine Betty dedi simdi hangisine Gonca diyoruz?

      Sil
    2. Ustteku Gonca alttaki Betty :)

      Sil
    3. Sana bırakıyorum onu :)

      Sil
  2. Sende peygamber sabri var desem??? Harika olmuslar ama helal olsun nasil ugrastin bit bit onlarla yahu???

    En baba palikari gelmeden isim koyuyorum Coni :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peygamber sabri demeyelim biraz psikolocik sorunlarim var diyelim. :) Ya da baska bi deyisle; "uykusuz her geceeee" Cok az uyudum gecen hafta ve hala uykum var.
      Palikarilerin en babasinin adi Coni ok. ( zaten onlarin hepsi ayni model )

      Sil
  3. Tamamdir :-) Uykusuzluk degilde bazi insanlar gece kusu bunu bilir bunu soylerim :-) Yaslaninca hic dert olmayacak bize hahahaha

    YanıtlaSil
  4. noolur biri Latife hanım olsun, lüfteeeeeeeeeen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gec kaldin be guzelim. neyse yeni model yapariz ona Latife Hanim deriz sen merak etme.

      Sil
  5. O zaman özel Latife tasarımı isterim banane

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...