10 Ekim 2012 Çarşamba

Creativeworld 2013

Messe fuarlarina bayilirim!. Eski isimde calisirken Heimtekstil'e katilmisligim vardir. Fuar suresi boyunca Frankfurt'ta nereleri gordun Dilos diye soran olursa bir saatligine gittigim alisveris merkezi, gece karanlikta yorgun argin gittigimiz "Törkiş" lokantalari  ve Frankfurt banliyo trenlerinin pencerelerinden gordugum manzaralari ornek verebilirim.

Ama simdi ziyaretci olarak gidiyorum ve cok heyecanliyim! Tezcanlilik yapip biraz once Creativeworld 2013 fuarinin biletlerini aldim. Tabii ki otel rezervasyonu, ucak rezervasyonu yok henuz. Bir an once onlari da halletmem lazim . Yoksa arabayla gidip arabada uyuruz biz de ne yapalim :)

Kimbilir neler neler groecegim, nelere agzim acik kalacak, neleri kiskanacagim, nelere ic gecirecegim ve dondugumde aklimda neler olacak?

Sizi gecen yilki video ile basbasa birakiyorum.. Iyi seyirler :)


8 yorum:

  1. Ay cok guzel bir fuarmis gercekten de, simdiden iyi eglenceler. Dilerim bir gun kendi standini da acarsin bu fuarda...

    YanıtlaSil
  2. insallah Meltem valla umarim sana malum olmustur :) Fuar beni simdiden fazlasiyla cezbedecekmis gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  3. Etmez mi yaa, beni bile cezbetti ki senin gibi becerikli ve yaratici fikirlerle dolu birini haydi haydi cezbetmistir. Bu arada Allah nazarlardan saklasin tabi ama enerjine hayranim, bir yandan onca el emegi isi yapip diger yandan hem guncel konularla ilgilenmen, hem kediler, gunluk isler vs. derken bir de bloga vakit ayiriyorsun ya bravo dogrusu. Bense Yunanistan'a geldim geleli onca bos vakit arasinda hic bir seye vakit bulamamaktan yakinan bir insanken, senin ayni anda bir suru seye odaklanip hakkiyla yapabilmene hayranim dogrusu. Kisaca hayranlikla takipteyim :)

    YanıtlaSil
  4. Ohm!.. beni simartiyorsun :) Aslinda bana gore tembelim daha cok calismam ve daha cok planli olmam lazim. Su anda yaptiklarim tatil zamani yapilan seyler gibi geliyor bana. Daha fazla mesai harcamam lazim. en cok "calistim " dedigim donem vaftiz bebeklerini yaptgim zamandi ki o zamam cidden pilim bitmisti. Sen buraya geleli 2 yil oldu sanirim degil mi? Iste bak sıkılmaya baslamissin ben de 2 yil sıkıldıktan sonra harekete gecmistim. :) Ha bir de herseye vakit ayiramiyorum, gel bir de evin halini gor :))

    YanıtlaSil
  5. Al benden de o kadar, ben de fuara gitmistim teeeee bi zaman, iki alaman restaurant'ina gittik, iki turkish fast food, bitti! Gordun mu? heee gordum!

    Yalniz Iskender'den sonra en lezzetli doneri orada yedigimi hatirliyorum, bir de mudurnu pilicten tavuklu durum almistik, cok fenaydi coooook! Al iste, Frankfurt anisi!!!!

    Guzel gecir vaktini, bizim icin de gez, umarim hersey gonlunuzce olur :-)

    YanıtlaSil
  6. aboooo, yaşasın! hayırlara vesile olsun ki olacak!

    YanıtlaSil
  7. insallah Oz.. Gel birlikte gidelim.

    YanıtlaSil
  8. bende Paris'te bir fuar bulmazsam bana da beste demesinler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...