5 Aralık 2012 Çarşamba

IWOG Christmas Bazaar ( IWOG Yilbasi Pazari)

Sanirim bu kermes- pazar isi tam bana gore.  Cunku o hareketi, bir araya gelme ruhunu, masalar arasi ufak tefek rekabetleri ve o cangili seviyorum. ( gurultu , sicak  ve havasizlik gibi negatif seyleri gormezden geliyorum.)

IWOG'dan daha once de bahsetmistim. Kendileriyle tanismam Seda sayesinde oldu. 3 yil once "boyle de birsey var , Turk masasi da var, gel" diyince hic ikiletmeden tamam dedim. Nese Hanim da yardimci oldu sagolsun bu yil katildigim 3. yil . Gecen yil Yelda ve Bahar ile birlikteydik, bu yil Bahar ve Bihter ile.  Iyice alistim artik.  Selanik ve civarindaki arkadaslarla  biraraya gelmek icin de ekstra bir bahane oluyor. Cifte kavrulmus lokum gibi bisey iste :)

Bu yil ulke masalarini ve ticari masalari ayri yerlerdeydi ama sonucta ayni salondaydik. Orkestranin yaninda olmamamiz buyuk bir sansti ama yazmazsam catlarim Sirbistan masasi ile bu yil da yanyana dustuk ve yiyeceklerin kokusundan gene  bayginlik gecirmek uzereydik. Pedro Almodovar filmlerinden firlamis gelmis abla lahana dolmalarinin ve diger tanimlayamadigim yiyeceklerin icine neler koymus bilmiyorum ama seneye misilleme yapmaya karar verdik. Bilimum sarimsakli soganli kokulu yiyeceklerle masayi donatmayan ne olsun..

Satislarimiz iyiydi, Beste'nin unlu tarifiyle yaptigim recel  kapisildi. Hatta Talar eve gidip tadina baktiktan  sonra telefon acip "kac tane kaldiysa hepsi benim" diyerek beni acayip memnun etti. Model "esinlenmeye" gelen diger masalardaki kececi  arkadaslar da sagolsunlar bizi yalniz birakmadilar. Bahar'in etamin isleri bence cok guzeldi. Hele elmali payi ve Bihter'in nisastali kurabiyeleri.. mmmmm

Fotograf da cektim tabii ki...

Bahar masaya son rotuslari yapiyor.


kocama ilgi gostereyim biraz

Irlanda masasina ragbet coktu Irish cafe yuzunden olabilir mi?

Cok sıkılmıs canindan bezmis kocam. Neyse ki pc vardi da oyalandi.

Konu mankenlerimiz Bahar, Bihter ve cimcime Melina

IWOG cekilis sorumlusu Sevgili Diane a.k.a. Santa's wife Santarini :)

en sevdigim fotograflardan biri gulen gozler, mutlu yuzler, cocuklar, bebekler...


Bu yil da boyle gecti diyelim.. Bir sonraki yil daha guzel bir kermes yazisi yazalim :)))

16 yorum:

  1. ne guzel bir post insanin içi sicaik oluyor:) bayildim ben sizin fotografiniza tutu masallah. nice keyifli yuzunun gulecegi fuarlara Dilosum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bestos ben de sana bayiliyorum nolcek simdi?

      Sil
  2. dianenın arkasındaki ağaca bayıldım. keşke yakından çekseydin :)
    dikkat ettin mi ya da, ağaç kağıttan mı?
    ben de sınıfıma yapmak isterimde..

    YanıtlaSil
  3. Buket Diane'nin arkasindaki agaci sanirim kagittan teker teker keserek yapmislar. Cunku kermesin yapildigi yer zaten bir okuldu.
    Aslinda sabirla teker teker keserek yapabilirsin..

    YanıtlaSil
  4. Amaninnnnn! ne guzel gecmisssss, neler yapmissinizzzz, biz de gelebilseydik ne gulerdik eglenirdik :-) Seneye sana destek cikmak lazim nolcek ?????

    Resimlere bayildim, guzel vakit gecirmis olmana ve guzel satis yapmis olmana cooook sevindim, emekler karsiliksiz kalmasin degil mi?

    Kucak kucak opuyorum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonlumun delisi evet pek bir guzeldi pek eglendik. Ne de guzel olurdu sen de gelebilseydin keske. Hadi cik gel seneye?
      Benden de sana kucak kucak opucukler..

      Sil
  5. Ellerine saglik Dilaracim . Daha guzel gunler bekliyor seni . cok yaraticisin ve sohbetin de cok guzel. devammmm.

    YanıtlaSil
  6. Dilaracim tebrikler. cok basariliydi. yaraticiligin mukemmel. guzel gunler bekliyor seni. devam canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nese Ablacim insallah. Seda ve sizin sayenizde tanistim IWOG ile . Umarim konustuklarimizi da gerceklestirebilirim. O zaman degmeyin keyfime :)

      Sil
  7. Çok güzel geçmiş, yüzler gülüyor:))
    Ben de kermesleri seviyorum, hatta bu cumartesi var ve ben de katılıyorum.
    Oradaki muhabbet iyi oluyor, çok arkadaş tanıdım böylelikle.
    senin masanın tamamı gitmiştir herhalde:))
    Daha nice kermeslere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi di mi yuzler gulsun, gozler yumuk yumuk olsun. Umarim senin de kermesin iyi gecer keske seninle de bir kermes komsusu olsaydik.
      Masanin tamami gitmedi cunku cok fazla sey yapmisiz. Onlari da bu cumartesi gunu baska bir kermes var orada satacagiz.
      Bekleyin bizi dunyanin tum kermesleri!

      Sil
  8. Tebrik ederim, çok güzel bir stand olmuş, gülen yüzler anlatıyor zaten. Ben bile mutlu oldum fotoğraflara bakarken.. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Tesekkur ederim. Guzel bir standimiz vardi gercekten.Hatta en gosterisli standlardan biriydi. Mutluluk her kapinin anahtari degil mi zaten?

    YanıtlaSil
  10. xaroulanın haberi yoktu, çünkü ben geriden takip ediyorum prg.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozlem o kargasada haber veremedim, suc benim. Artik bir sonrakine insallah.

      Sil
    2. tamam kuzum. illaki uğrar biliyorsun.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...