22 Nisan 2013 Pazartesi

Hakkimda bilmediginiz gercekler. Tatata taaaaaam!

Hep su mimlenme olayini okur dururum bloglarda kafam basmaz. Hah iste  sen misin olu balik gibi bakan? Semi seni boyle de mimler iste.
Biraz sonra Game of Thrones baslayacak o zamana kadar kecelerime ilgi gostermekten feragat ettim ve Semi'ciiimin sorularina cevap vereyim dedim.

Kurallara gore once su fotografi koyuyormusuz.


Sonra kendimizi tanitan 11 maddelik bir bilgi silsilesi yaziyormusuz. Iste benimkiler:

1) Gercek bir oburum
2) Elislerini cok sevmekle birlikte sesi guzel olanlari cok kiskanirim. Hala en buyuk istegim  bulbul gibi sakiyarak sarki soylemektir. Icimde kaldi ve kalacak da ne yazik ki..
3) Ucgen seklinde sarkitarak olabilecek her yere dantel asilmasina cok karsiyim!.
4) Agiz sapirdatarak yemek yiyenleri  bogasim geliyor. Birkac defa ben de agzimi saplatayim belki bir hikmeti vardir  diye denedim ama agzimi saplatayim derken ne yedigimi unuttum.
5) Obsesif miyim yoksa kucukten ogretilen bir aliskanlik midir bilinmez evden hep sag ayagimla cikarim. Eger kazara sol ayagimla cikarsam geri doner tekrar sag ayagimla cikarim.
6) Cok dil bilen ve onlari da bulbul gibi konusan insanlari da cok kiskanirim. Hatta kendi dilini guzel konusan yabanci memleketten insanlari da kiskanirim hic bir zaman onlar gibi konusamam diye.
7) Tembelim. En sevdigim sey TV karsisinda kucagimda laptop ile cekirdek citleyerek vakit oldurmektir.
8) Dis doktorundan odum kopar. Genel anestezi altinda tedavi gorebilecegim bir dis doktoru ariyorum. Uyandigimda hersey bitmis, tedavim tamamlanmis olsun ve ben mutlu bir sekilde uyanayim.
9) Cok guzel bir cocukluk gecirdim Cocuklugumda icinde kayboldugum aslinda  kucuk ama bana ucsuz bucaksiz gelen bahceyi, buyukbabami, tembel yaz ogleden sonralarini, ananemin cilek recellerini,  buyukbabamla sabahlara kadar suren kitap okuma seanslarimizi, yedigim butun hamurislerini, sobanin yaninda uyumayi, somestr tatillerinde yere yatak serip isiklari kapatarak izledigimiz ve izlerken  ille de dilimlenmis portakal yedigimiz zamanlari cok ozluyorum.
10) Yasim 42 oldu ama hala kendimi 20 yasinda filan saniyorum. Ulen o 22 yil nasil gecti nasil  anlayamadim hayret ediyorum.
11) Interneti, bilgisayari , telefonu, fiberoptik kablolari velhasil simdi bagimlisi oldugum bu teknolojiyi icat edenlerin onunde saygiyla egiliyorum.



Simdi gelelim Semi'nin sorularina:



  1. Takip ettiğin köşe yazarı/yazarları var mı? Kimler? "Eskiden bu sorunun yaniti olarak bir suru isim yazabilirdim ama su gunlerde duzenli olarak okudugum kose yazari yok ne yazik ki.. Kose yazisi okuma keyfimi kaybettim hukumsuzdur. Bunun da sorumlusu ben degilim. Cunku en degerli kose yazarlari birer birer suikastlere kurban gittiler. "
  2. Bugün Dünya için ne yaptın? "Sokaga cop atmadim ve karbon gazi saliniminda bulunmadim. "
  3. Yemek konusunda yaratıcısı mısın?  " Ozlemaki ve Beste kadar olmasam da fena degilim Yalniz ben daha gelenekci bir yaraticiliga sahibim ."  
  4. Sinema mı, DVD mi? " Tabii ki sinema." 
  5. Blog, Facebook, Instagram, Twitter...senin için bir sıralama yapar mısın? " Facebook, blog, twitter.. Instagramda yokum." 
  6. Rakı-balık masasında sence hangi mezeler olmazsa olmazdır? " Dost sohbeti olmazsa olmazdir. Dunyanin en guzel mezesi olsa bile alik insanlarla ya da yalniz o masa raki- balik masasi olmaz. " 
  7. "Burada yaşarım işte" dediğin şehir/şehirler var mı? " Su aralar Italya burnumda tutuyor.Ama asla yasamam dedigim bir tek sehir var adini simdi yazmayayim ki buyuk konusmus olmayayim. "
  8. "Hayatın tadını çıkarmak' senin için ne ifade ediyor? " Istedigim yere istedigim zaman gidebilecek olmak. Aklim fikrim gezmekte. "
  9. Küçüklüğüne dair hatırladığın en komik olay ne? "Ananemin abisi Dilaver dayimin TV'den mevlid izlerken yaptigi saka. Cok gulmustuk,  dayimi anarken hala o olayi anlatir ve gene guleriz. 
  10. ""İyi ki icat etmişler" dediğin şey ne? Neden? " Yukarida da yazdim ya. Internet, bilgisayar, eletrik, teknoloji.. " 
  11. Blog takibi yaparken kriterlerin var mı? Varsa neler? " Bir kere eger elisi blogu ise kotu el isi yapanlari takip etmeyi sevmiyorum. Kendini celebrity sananlari da. Kasintilar benden uzak dursun.  Esprili bir dille  zekice yazilmis ve birseyler ogrendigim bloglari seviyorum. "

Cevaplar da bittigine gore benim sorularim gelsin. Cok yaratici olmayabilir.

1) Tam da su an nerede olmak isterdin?
2) Kediler mi kopekler mi? Hangisi senin arkadasin?
3) En dayanamadigin insan tipi hangisi?
4) Guzellik mi bilgelik mi?
5) Hic kutuphaneden kitap alip iade etmedigin ya da kitapcidan kitap caldigin oldu mu?
6) Politikaci olmak ister miydin?
7) Insanlari ikna ederek tatli dille egitecegini dusunur musun yoksa bazilarina kizilcik sopasi ille de lazim mi?
8) Hangi yasini tekrar yasamak isterdin?
9) Sayamayacagin kadar paran olsa ne yapardin?
10) Asla yemem dedigin birsey var mi?
11) Ne olacak bu Turkiye'nin hali?

Mimlediklerim de gelsin bana kufur ederken kulaklarim yansin demezsem kural bozulur mu? Isteyenler  kendilerini mimlenmis saysinlar olsun bitsin? 


8 yorum:

  1. Bu kadar hızlı mim cevaplayanı daha hiç görmedim! Alkışlıyorum seni:))
    Köşe yazarları konusunda katılıyorum. Arada denk gelirsem 1-2 kişi kaldı okuduğum. Yandaş medya yüzünden güvenmiyorum çoğuna.
    Bir tek Instagram'da yoksun:) Oraya da gelsene:)
    Tembel demişsin kendine ama işte buna hiç inanmadım:)
    Kırmayıp cevapladığın için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi valla torpilin iyi yerdendi hemen yanitladim. Hem de dizinin yarisini kacirmak pahasina bile olsa ;)
      Instagrama kafam basmiyor. Ayrica tembel oldugum dogru kecelerle olan iliskimde bir buyu var sanirim o isi ben de anlayabilmis degilim.
      Rica ederim ayrica.. :)

      Sil
  2. Dilara sorularını çok beğendim. Kendimi mimleyebilir miyim? Bende hep görüyorum beni şu mimledi diye anlamıyorum o ne ki?
    Sayende hevesimi alayım.
    Sağol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa tabii ki seni mimledim say. Hadi cevaplarini merakla bekliyorum.

      Sil
  3. Dilaver dayi'nin sakasini anlat cabuk! Anlat catlarim bennnnnn!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheeehe soyle ki; rahmetli pos biyiklariyla cok yakisikli emekli bri karakol komiseri idi. Yaptigi sakalar ve dik basliligi sayesinde Istanbul'un butun karakollarini gezdi. Bizi etrafina toplar ananemin tum karsi cikmalarina ragmen icinde argo kelimelerin bol bol gectigi ( belki de birazi abarti) meslek anilarini anlatirdi. Nasil calistigini anlamadigim klasik bir otomobili vardi, Balat'ta tarihi eser statusune girdigi icin tek civi cakamadiklari uc katli ahsap bir evde otururlardi.
      Afyon'a ananemlere ziyarete geldikleri bir gun aksam tek kanalli televizyonumuzda mevlid izlerken ( cok sıkıldıgımı hatirliyorum) durdu durdu ve mevlidi okuyan hocayi kastederek " adamin biyigina bakin atin poposuna kelebek konmus gibi " dedi. Herkes o kadar cok guldu ki ne mevlid izlemek kaldi ne de baska bisey. Orada kastedilen seyin popo olmadigini yillar sonra anladim.
      Onu da cok ozluyorum.

      Sil
    2. Al iste ailecek mevlid seyredemez oldunuz demi! Biz de ( ben lisedeyken ) bir aksam oturmus dinliyoruz, annem, ananem, ben kardesim Banu, ben butun zirzoplugumla, ayni gun bir arkadasimdan 'bir erkegin kaslari beyazlarsa kusu ucmaz' diye duymusum, ekrandaki hocaya ithafen bunu anlatinca bizimkiler krize girdi tabi, mevlut pic oldu, bizim ailede artik kasina bakmadan mevlut izlenemiyor maalesef! Sizde de biyiga bakiyolar,, yalniz degilsiniz kuum! (Yazarken bile guluyorum yaaa)

      Sil
    3. hahahahaha dayimla tanisman gerekirmis :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...