9 Ağustos 2013 Cuma

Anneyle alay edilmez cunku...

Evet anneyle alay edilmez cunku er  ya da gec bir gun bakmissin alay ettigin seylerin aynisini kendin yapmissin.

Benim annemle en cok alay ettigim sey raflara orttugu dantel ortuler ve onlari  ucgen seklinde sarkitmasiydi.

Evvelsi gun biraz sagi solu toparladim, alip basini gitmis eve " dur yahu nereye gidiyorsun " dedim. Daha mumkunse birlikte gecirecegimiz yillar var cunku. Bakin o derleme  toplama sirasinda ne yapmisim:


Dikis makinasinin ustundeki ortuyu farkettiniz mi? Ben fotografi cekmeden bir sure once farkettim. Surekli baskalarini elestiren bir bunyeyi terbiye etmenin en guzel yolu da kendini bir guzel elestirip ustelik bunu da millete duyurmaktir diye dusunuyorum. Buyrunuz!

Bunlar da fotograftaki guzel dikis makinemle yaptigim son kalem kutulari:


Makinayi sadece kalem kutusunu , fermuari vs dikerken kullaniyorum. Kalanlarin hepsi tabii ki el dikisi. 

2 yorum:

  1. Bir defa bende kendimi sifonun üzerine bir örtü koyarken buldum... Hızımı alamamışım, son anda fark ettim ve dedim ki, Elif saçmalama kendine gel!!!
    Gülümsettiniz bizi teşekkür ederiz, ayrıca cicileriniz de çok şirin olmuşlar elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. hahaha bende koyayim bir tane dur :) annem degilde anneannem pek severdi ortuleri

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...