4 Eylül 2013 Çarşamba

Mutlu yillar Kece Sepeti


Itiraf ediyorum,bir yil kadar once blog acmamak icin elimden geleni yaptim. Cunku kendimce gecerli sebeplerim vardi. Mesela ben teknoloji ozurluyum, bu isin cok zor oldugunu dusunuyordum. Sonra maymun istahliyimdir duzenli araliklarla bloga yazi gonderemeyecegimden korkuyordum. Hepsinden onemlisi adam akilli yazamayacagimdan cekiniyordum. Takipcisi oldugum cok sıkı bloglar vardi, cok iyi yaziyorlardi. Gene arada sirada gozume carpan oylesine yazilmis ama sahipleri tarafindan cok iyi olduklari dusunulen bloglar da vardi. Cekindigim sey; takip ettigim blog yazarlari kadar iyi yazamamak ve ozensiz bloglardaki gibi kotu yazmak idi.

Ama sagolsun can arkadaslarim baski uzerine baski yaptilar ve "vira bismillah" diyerek blogcu denizine yelkenlimi actim.

Simdi geriye baktigimda iyi ki bana baski yapmislar diyorum. Yazi yazmanin keyfini cikardim- artik nasil yazdigima siz karar verin- , kendimi ifade etmeye calistim, blog sayesinde kurdugum guzel arkadasliklar oldu ve asla ulasamam dedigim yerlere - Guney Afrika'dan  Amerika'ya kadar-  ulastim..

Kotu anilar da var tabii. Bloga basladigimda iki kedim vardi. Sutlac bizi Gezi olaylarinin en civcivli zamaninda terketti ve melek oldu. Simdi yola nazenin Mia ile devam ediyoruz.
Sonra Gezi olaylari var. Bir yandan direnisin keyfini yasarken diger taraftan kaybedilen canlarin icimizde yarattigi bosluk. O boslugu doldurmanin tek yolu Gezi ruhunu hic kaybetmemekten geciyor bence.
Sonra canim arkadasim Talar'in zamansiz gidisi.. Blogda gordugunuz cogu tasarimi cocuklari ve evi icin yapmistim. Daha 3 hafta oldu ama ozlemi her zaman icimde olacak.

Hayat bu... Icimizde umutlar var.

Kocaman sarilarak tesekkur etmek istediklerim var.

Ozlemaki... Iyi ki "blog yaz" diye basima eksimissin, kivirmalarima, salvolarima bir Girit'li inadi ile karsi koymussun..Sen olmasan hayatta Kece Sepeti olmazdi.

 Sonra  adamim Leo'nun annesi hamarat ve gurme Beste. Bir gun senin gibi dolu dolu bir blog yazmak isterim.
 Evin delisi Basak Ozlemaki'nin bana verdigi en guzel hediye. Taa nerelerden bana yetmeye calisiyorsun. Cansin.
Mutlu ellerin sahibi Semi, destegini bir an bile uzerimden cekmeyen benim sakin limanim Kubra..
Uzakta olsa da hep yakinimda Hale ..

Bana  destek veren diger arkadaslarim, 160 takipcim , bazi tasarimlari araklayan  ve bunu inkar eden daha merakli bloggerlar ve israrla kendilerini takipci listesine eklemekte zul goren sevgili arkadaslarim ; iyi ki varsiniz..

Siz olmasaniz emin olun bu sevimli blog da olmazdi .

Nice verimli yazilara Kece Sepeti!..

1. yil yazisinin  kece urunu de Captain America tutkunu leblebi yanak Oscar'in kalem kutusu  olsun. Ben de bir cocugun daha mutluluguna azicik katki yaptigim icin kendime pay cikartayim.





22 yorum:

  1. Ne cabuk gecmis zaman Diloscum! Bence bu isi cok iyi basardin sen, daha da basarili olacagina eminim. Umarim hep verimli ve gelisen bir isin ve blogun olsun, ceplerin para dolsun :)

    Sevgiler,

    Bahar K.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim sagol varol :) Amin diyorum tum dileklerin icin. ;)

      Sil
  2. Aneey kadın kendine pasta yapmış keçeden yav :) Bir dilim yeseydik bari :) Nice yıllar olsun bloguna Dilaracım, bereketli olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keceden herseyi yaparim. Dogumgunu pastasi bile :) Dislerin kamasmazsa eger yollarim ya da belki bookmark seklinde olsa daha bir hosuna gider sanki? Cok cok tesekkurler ablacim. Leylak Dali'nin ayarina yetisirim insallah bir gun.

      Sil
  3. Nice nice yıllara... Sağlıkla, sıhhatle, mükemmel işlerinizle dolu uzun uzun yıllar dilerim... Okumaktan zevk aldığım kendini hiç tanımasanda, sıcacık bir kalbi olduğunu hissettiğim güzel insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni simarttiniz ve mahcup ettiniz simdi. Cok tesekkur ederim. Buradan o enerjiyi verebilmissem ne mutlu bana. :)

      Sil
    2. Kesinlikle... :) enerjiyi alıyoruz... Şımarmakta haklısınız :)

      Sil
  4. Nice mutlu yıllara Keçe Sepeti, doğum günün kutlu olsun :)) BU arada o keçeden pasta tek kelime ile muhteşem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler!.. Pastadan isteyenlere evlere pasta servisi var :)

      Sil
  5. Nice yeni yaşlara! Hala aklımda bir gün Cenevre'den Türkiye'ye giderken bir kahve içimi sana uğramak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hande'cim cok tesekkur ederim. Bu arada posta kutundan her an bisey cikabilir :) Kahve icim yemek icin her zaman bekliyoruz.

      Sil
  6. Nice senelere... Dilara'cim senin gonlundeki bu guzellik, sevgi ve cosku oldugu surece bu blog hic durmadan ilerleyecektir. Yola devam, Kece Sepetini takibe devam ;)

    Kalemlik harika olmus. Ellerine saglik. Oscar buna bayilacak! Hatta bir sure teddy tavsani yerine kalemligi ile uyumak isterse hic sasirmam :) Paketi alinca gununu mutlu cocuk fotolariyla senlendirecegim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayse'cim tesekkur ederim iyi dileklerin icin. Evet beni izlemeye devam edin sanirim daha bir suru ilginclikler cikacak meydana .
      Kalemligi yaparken bile biz pek begendik. Osca da sever umarim. Fotograflari dort gozle bekliyorum. Eger kirlenirse diye hic korkma elde ya da makinede 30 derecede piril piril oluyorlar.

      Sil
  7. Pastanin ustunde piriltili sey yok!!!
    Ehehehe.....
    Benim best firend derki 'basak birine ismini duydugunda bile not verir ve hep hakli cikar!' Hic yanilmadim, sende de yanilmadim, bloga baslamadan coook evvel duyduydum seni ve hep sevimli geldin bana :-) uzaktan telekinezi ile benim de blog acmana katkim olmustur cok istedim cunku Ozlem anlattikca :-)
    Iyiki actin, iyiki kavustuk, hele benim gibi bir kukumav kusu kalmis garibana ilacsiniz ilac!
    Seninle ilgili hayallerimi ve temennilerimi biliyorsun, bunlarin gercekleseceginden de cok eminim, umarim o gunler geldiginde boyle internetten degil karsilikli islatiriz :-)
    Optum, kucakladim, capulcu selami caktim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sen ne kokos biseysin.. Ille de pirilti eheehhe..
      Umarim hickimse hakkinda yanilmazsin Basakcim. Valla telekinezi ise yaradi bence hazir telekinezi gucun varken ben sana birkac adres yazsam da o tarafa dogru zumm zumm yapsan?
      Umarim dileklerin gerceklesir de cidden karsilikli uzo ile ya da baska bir serinletici icecek ile islatiriz. ( Ozlemaki'ye cikudya veririz )
      Ben de capulcu selamini aldim cakma kismini baska bir kisiye dogru yapmak istiyorum kafasina kafasina . Anladin sen onu :D
      Optum kucakladim.

      Sil
    2. Bu kadar pirilti hastasiyim, cesaret edip giyemem!!! Buyur burdan yak!!! Icimd var ama o ayri :-) eski yilbasi kartlari vardiya simli simli kucukken suratima surerdim.....daha cesurmusum demekki hahaha

      Butun dilekler gercek olsun, kafasina cakilacak kisiler yokolsun!!! Amin!

      Sil
  8. Süpersin keçesepeti nice yıllara...

    YanıtlaSil
  9. Ben seni Özlemaki sayesinde tanıdım. İyi ki tanıdım diyorum:)
    İyi ki blog yazmaya ikna olmuşsun, sendeki potansiyel görülmüş demek ki:)
    Yazılarından da hiç şüphe etme, çok güzel yazıyorsun:)
    Devam...Nice yıllara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim, bir tanesin.. Beni sizler varettiniz diye olaya giriseyim :))

      Sil
  10. Ben de Özlemaki sayesinde takibe aldım ve gün geçtikçe geliştirdiğiniz keçeleri zevkle takip ediyorum.Nice yıllara...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...