24 Kasım 2013 Pazar

Iyi, guzel , cirkin

Biliyorum orjinal filmin adi "iyi , kotu ve cirkin" idi. Ona gonderme yapmak istedim. Ama bugun yazacagim yazida bir iyi , bir guzel ve bir de cirkin oldugu icin degistirmek zorunda kaldim. Kotuyu guzel ile degistirdim anlayacaginiz.

Yazinin "iyi"si Burcu ve Massimo.  Italya'daki isini gucunu  birakip 24 saat suren bir yolculuk sonrasinda iki haftaligina Kenya'ya gittiler. Rotaya bakar misiniz? Venedik- Istanbul-Sudan-Tanzania ve Kenya. Bu uzun yolculugun tek bir amaci var.  Tamamen bagislarla yasayan bir yetimhanedeki cocuklara yardim etmek.. Yanlarinda giysi ve ayakkabi goturduler ama bir de gorduler ki  bu yetimhanenin elektirigi ve suyu yok.

Harika bir fikir geldi akillarina : Bagislarla bir umut yolu olusturmak. Bagislanan her 10 euro elektrik baglanmasi icin duzenlenmis fona gidiyor ve sizin icin bir tas boyaniyor. Umut yolu boyle olusuyor.

Fotograflardan gozlerdeki isigi goreceksiniz eminim. Cunku iyilik saklanamiyor.




Bizim tasimizda kedilerin isimleri yaziyor. Tastaki kedi resmine ve "Yunanistan" bayragina dikkatinizi cekerim :)) 
"Benim adima da bir tasim olsun, cocuklarin yardim corbasinda benim de tuzum bulunsun" derseniz bana ulasin, ben de sizi Burcu'ya ulastirayim.



Yazinin guzeli;  daha once de yaptigim ama daha guzelini yapmayi amacladigim bir sirt cantasi. Canta yapmak ciddiye alinmasi gereken bir ismis. Bunu anladiktan sonra gidip gerekli malzemeleri aldim ve eskisinden daha iyi bir sonuca ulastim. Simdi amacim bu cantalari cesitlendirmek. Toplu uretime gecemem sanirim ama arada bunlardan yapip kenarda bulundurmayi dusunuyorum. 





Yazinin cirkini ise cok uzucu. Malum bugun 24 Kasim.. Ogretmenler gunu. Ogretmenlerimize daha cok deger verip sartlarini iyilestirmek varken bakin dun baslarina neler geldi? Ben bu fotograf icin daha fazla bir yorum yapmak istemiyorum. Hersey anlasiliyor zaten. Hakettikleri degeri bulmalarini, atama beklerken omurlerini tuketmemelerini, mesleklerini doyasiya yasamalarini istiyorum. Bir ogretmen cocugu olarak sizce cok sey mi istiyorum???


1 yorum:

  1. Cok guzel ve anlamli bir yazi Dilaracim. Kalemine saglik :)
    Ayrica cantalar da harika olmus, eminim siparis gelecek cok. Haftaya gorusmek uzere.
    Optum.
    Baharika :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...